Kim en Colinda brainstormen voor milkshake marketing
Young Impact

15.232 m2 vergroend

Young Impact is een nonprofit-organisatie die jongeren helpt in actie te komen voor een betere wereld. Één keer per jaar is het Young Impact Day. De dag waarop duizenden jongeren in actie komen voor een betere leefomgeving.

We spreken de doelgroep 13-19 jaar aan en hebben ze via social media en scholen overtuigd om zich in te schrijven op de website met hun actie. We hebben ervoor gekozen om Snapchat en TikTok in te zetten. Dit heeft gezorgd voor een hoge betrokkenheid en uiteindelijk ruim 2000 ingeschreven jongeren. We schreven de advertentieteksten, organische posts en emails.

15.232

m2 vergroend

Om Nederland meter voor meter groener te maken

2000

Jongeren geactiveerd

Om zich in te schrijven voor Young Impact Day

SNAPCHAT

als primaire kanaal

Zorgde voor een hoge betrokkenheid

13-19

jaar was de doelgroep

Die we bereikten via met name social media

Groen stijlelement
Meter voor meter hebben we Nederland groener gemaakt
No items found.
Ons andere werk

Waar we trots op zijn

De boel even flink

Opshaken?

Groen stijlelement