Kim en Colinda brainstormen voor milkshake marketing
Doosjesdeal

Doosjesman

Doosjesdeal is er voor iedereen die een maatwerkdoosje wil bestellen zonder de dure kosten van een stansmes te willen betalen. Door hergebruik van de stadsmensen kunnen de doosjes voordelig worden aangeboden. Maar hoe concurreer je nou online?

We hebben een concept bedacht om te laten zien wat het product is, maar dan wel op een ludieke manier. Met de doosjesman positioneert Doosjesdeal zich als een professionele maar ook toegankelijke partij. Precies passend bij de visie. Ook hebben we de online strategie bepaald en de socials opgestart zodat ze dit zelf door kunnen zetten.

DOOSJESMAN

IN ALLERLEI HOUDINGEN

Om te laten zien waar het product voor staat

TEMPLATES

OM ZELF MEE TE WERKEN

Voor een solide basis

2

SESSIES

Om doosjesdeal te doorgronden en een pakkend concept te bedenken

6

WEKEN

Doorlooptijd voor strategie en concept

Groen stijlelement
Met de doosjesman kun je op ieder product en iedere situatie inspelen
No items found.
Groen stijlelement