Kim en Colinda brainstormen voor milkshake marketing
Cliniclowns

Een zorgeloos moment met CliniClowns maakt dat kinderen even vergeten dat ze ziek zijn. CliniClowns bezoekt kinderen nu ook in de avond met bedtijdbezoeken. Voor de eindejaarscampagne hebben we een gemixte strategie bepaald waarbij out of home leidend was en door print werd ondersteund. We hebben de mediainkoop gedaan en de advertenties ingericht en geoptimaliseerd.

De focus lag op een wat oudere doelgroep waarbij we hebben ingezet op niet alleen het belang van kinderen, maar in het bijzonder kleinkinderen. Hiermee kozen we in de drukste periode van het jaar voor een specifieke communicatieboodschap en hebben we een succesvolle campagne kunnen realiseren.

5

Kanalen ingezet

Zowel online als offline

WHATSAPP

Als ondersteunend kanaal

Deel dit bericht via Whatsapp

A/B tests

Continue optimalisatie

Met korte doorlooptijd

EMAIL

Strakke flow

Geautomatiseerde mails om aantal contactmomenten te vergroten

Groen stijlelement
We hebben met succes Whatsapp toegevoegd aan de communicatiemix, omdat het weinig ingezet wordt maar een veelgebruikt medium is.
No items found.
Ons andere werk

Waar we trots op zijn

De boel even flink

Opshaken?

Groen stijlelement