Ben je op zoek naar een marketingpartner die jouw organisatie kan laten groeien? Wij zijn Milkshake marketing, hét marketingbureau gespecialiseerd op marketing in de zorg.
Wanneer je denkt aan marketing, denk je misschien snel aan de commerciële sector. Maar ook als zorgorganisatie is het essentieel. Zo onderscheid jouw organisatie zich van anderen, maar vergroot je onder andere ook bewustwording en vertrouwen in jouw organisatie.
Wij begrijpen natuurlijk dat marketing in de zorgsector zijn eigen unieke uitdagingen met zich meebrengt. Ons team weet precies hoe jij deze uitdagingen kan omzetten in mooie marketingkansen. Door jouw boodschap op de juiste manier over te brengen naar jouw doelgroep, behaal je gemakkelijk jouw marketingdoelen.
Marketing in de zorg is een uitdagend terrein. Het vereist diepgaand begrip van de unieke behoeften en eisen van deze sector. De communicatie moet erg persoonlijk zijn en moet een persoonlijke band opbouwen. Wij hebben expertise en ervaring om jouw marketinginspanningen in de zorg te optimaliseren. Van jouw bedrijfsstrategie onder de loep nemen tot converterende advertenties: wij zorgen het verhaal dat jij communiceert, klopt met waar jouw organisatie voor staat.
We zijn voor verschillende organisaties in de zorgsector te werk gegaan. Zo hebben we voor zorgverzekeraar Aevitae een mooie bedrijfsstrategie gemaakt, met origineel concept, converterende advertenties en doelgroepgerichte teksten. Op deze manier hebben we een geslaagde eindejaarcampagne opgezet met mooie resultaten.
Wij zijn Milkshake marketing, een marketingbureau in Amersfoort gespecialiseerd in marketing in de zorg. Waarom zou je voor ons kiezen? Simpel: wij hebben boordenvol ervaring.
Denk bijvoorbeeld naast Aevitae aan Spreekuur.nl. De werkdruk in de zorg ligt hoog. Om wat verlichting te creëren, is Spreekuur.nl opgezet om online advies van jouw eigen huisarts te krijgen. De communicatie richting de patiënten moet helder zijn, maar ook niet ingewikkeld voor de huisartsen. Met een mooi plan konden huisartsen doortastend hun patiënten bereiken.
Of denk aan ons project met internationale pacemakerproducent Vitatron. Ook bij zo’n grote organisatie hebben we heel persoonlijke communicatie ingezet om van een potentiële klant een ‘vriend’ te maken.
Natuurlijk hebben we ook voor andere organisaties mooie projecten opgezet. Benieuwd hoe we dit hebben aangepakt? Neem gerust een kijkje!
Wil jij alvast aan de slag met het maken van marketinguitingen? Wij hebben handige blogs geschreven voor marketing in de zorg. Wil je bijvoorbeeldeen socialmedabericht plaatsen? Of wil je weten wat de socialmediatrends van dit jaar zijn? Wij hebben veel blogs die jou kunnen helpen!