Kim en Colinda brainstormen voor milkshake marketing

Google Ads audit

Gebruik jij al Google Ads maar heb je het idee dat er meer uit te halen valt? Met onze gratis audit helpen we je op weg naar meer resultaat.

Deze ad accounts gingen je al voor
FAQ

Wat is een Audit?

Met een audit nemen we het Google Ads account door en bekijken we of deze goed is ingericht. Door een audit te doen bekijken we waar kansen liggen voor jouw bedrijf. Hier komen vaak 1 of 2 punten uit die belangrijk zijn om snel maar overwogen aan te pakken. Dit is bij ons altijd maatwerk.

Waar kijken jullie naar?

Om snel maar effectief het account te beoordelen kijken we naar de volgende punten:

Doelen en KPI's
Algemene instellingen
Doelgroepen
Conversietracking
Accountstructuur
Shopping / Performance Max
Zoekcampagnes

Zo kijken we of ogenschijnlijk kleine (maar belangrijke) instellingen goed staan maar ook of de structuur past bij het budget en de resultaten.

Wat gebeurt er na de audit?

Na de audit vind een afspraak plaats om de resultaten hiervan te bespreken.Vaak zijn er 2 of 3 bevindingen die snel gedaan moeten worden en veel impact kunnen maken. Deze en andere punten voeren wij graag voor jou door zodat de campagnes doen wat ze moeten doen: resultaten opleveren.

Groen stijlelement