Kim en Colinda brainstormen voor milkshake marketing
Topicus

Spreekuur.nl

Topicus is de ontwikkelaar van de app Spreekuur.nl. Spreekuur.nl biedt je als patiënt één gebruiksvriendelijk platform voor al jouw online huisartsenzorg. Je kunt je vraag aan je eigen huisarts via de app stellen en zelfs foto's toevoegen. Zo ziet je huisarts in één oogopslag hoe je geholpen kunt worden.

Wij mochten de marketing voor Spreekuur.nl vormgeven. We hebben een strategie bepaald, de processen geoptimaliseerd en ingevoerd samen met het team van consultants. Ook hebben we de huisstijl doorontwikkeld een nieuwe campagne bedacht en toolkits gemaakt voor een optimale implementatie bij de huisartspraktijken.

3

WERKGROEPEN

Voor een huisstijldoorontwikkeling, aangepast implementatieproces en nieuwe campagne

254

TOOLKITS

Gemaakt, in elkaar gezet en verzonden voor huisartspraktijken

HALF JAAR

ALLES AANGEPAKT

In een half jaar hebben we zowel de processen als de huisstijl als de campagne gerealiseerd

TEAM

OP AFSTAND

We mochten marketing introduceren zodat het na onze opzet intern kon worden geborgd

Groen stijlelement
No items found.
Ons andere werk

Waar we trots op zijn

De boel even flink

Opshaken?

Groen stijlelement