Kim en Colinda brainstormen voor milkshake marketing
Aevitae

Campagne Laef!

Het einde van het jaar betekent zorgverzekering afsluiten. Maar welke kies je? Wij mochten de campagne voor Aevitae bedenken, maken en runnen! We zijn begonnen met een intern traject om waar te kunnen maken waar Aevitae voor staat: preventie, het supporten van een goede levensstijl. Daarbij hoort de naam Laef! met knipoog naar de naam Aevitae. We maakten een brandmovie en 4 doelgroepvideo's. En we voerden de hele online strategie uit.

1

NIEUW LANDELIJK COLLECTIEF

Succesvolle bedrijfskundige wijziging

8000%

MEER CONVERSIES

Ten opzichte van vorig jaar

4

DOELGROEPVIDEO'S

Iedere doelgroep een eigen aanpak

9%

SOCIAL ENGAGEMENT

Door de inzet van influencers

Groen stijlelement
No items found.
Ons andere werk

Waar we trots op zijn

De boel even flink

Opshaken?

Groen stijlelement