Kim en Colinda brainstormen voor milkshake marketing
Holistik

Nieuwe doelgroep aanspreken

Holistik is een online platform met meer dan een miljoen unieke bezoekers per maand. Wij hebben geholpen met het bepalen van een toekomstbestendig verdienmodel. Verkoop van gebundelde content in pakketten in plaats van alleen gratis artikelen.

Ook hebben we een online strategie gemaakt voor het aanspreken van een andere doelgroep.

+5000

Groei nieuwsbriefabonnees

Het hart van ons werk

4

Pakketten gelanceerd

Focus op content als verdienmodel

3

Sessies

Om focus aan te brengen

2

Doelgroeponderzoeken

Om te vragen wat de doelgroep wil zien en te toetsen of dat gelukt is.

Groen stijlelement
In 3 sessies hielp Milkshake ons weer terug in het zadel, door hun kennis en inzichten!
Karlijn Visser, founder Holistik
No items found.
Ons andere werk

Waar we trots op zijn

De boel even flink

Opshaken?

Groen stijlelement