ONZE DRIVE

No nonsense. Wel bruikbare producten.

Dit zijn wij: Colinda de Jong en Kim van Brink, samen zijn wij Milkshake marketing. Wij brengen onze jarenlange kennis en ervaring terug naar waar het voor bedoeld is. Geen ellenlange trajecten en plannen. Wel goed nadenken over de juiste stappen. En daarna vooral creatief en pragmatisch aan de slag.

We leveren graag bruikbare producten op, zodat je direct aan het werk kunt. Bijvoorbeeld je stip op de horizon voor op kantoor. Zodat iedereen weer hetzelfde doel nastreeft. Of je klant in beeld zodat je weet waar je het voor doet. Lees meer over hoe wij je kunnen helpen met het bepalen van je strategie.

Onze klanten zijn veelal ondernemend, ze houden van aanpakken, zijn positief en resultaatgericht. Dit past bij uitstek bij onze aanpak.

We helpen bedrijven graag met het bedenken van een pakkend concept. Of het nou voor de interne klant is, of voor externe klanten. Het doel is hetzelfde: mensen verleiden zodat ze betrokken worden met je product of dienst. Denk aan professionalisering van je marktpositie, draagvlak creëren voor je interne project of je afdeling promoten binnen de organisatie.

Zie ons als je marketingpartner op strategisch niveau en je team op afstand voor de uitvoer en begeleiding. Met onze beheerpakketten kun je direct zelf aan de slag of nemen wij het voor je uit handen.

Milkshake? Waarom eigenlijk?

Lees waarom we zo heten

Zo zit het..

Buiten dat we gewoon van milkshakes houden (en wie doet dat nou niet?) zijn er nog meer redenen.

We zijn altijd op zoek naar de beste oplossing en de beste mensen. We mixen al deze ingrediënten tot de ultieme shake. Helemaal naar wens samengesteld.

En we kwamen erachter dat het ook een marketingtechniek is. Een vrij slechte eigenlijk. Vonden we ook wel weer grappig.

ONS TEAM

Vast team. Plus een groot netwerk van specialisten.

Colinda is strateeg en sterk in het vertalen van een bedrijfsverhaal naar een passende strategie. Ze doorziet een bedrijf razendsnel en weet pijnpunten snel te raken en kwaliteiten naar boven te halen. Ze heeft ervaring bij merken als Wolters Kluwer, VW, en Tommy Hilfiger. Ze werkt graag voor ieder bedrijf waar alles nog niet loopt zoals het hoort te lopen.

Kim is art director, zij weet van de meest saaie onderwerpen nog een creatief concept te maken. Zij brengt onderwerpen tot leven en zorgt ervoor dat je niks meer wilt missen. Alles wordt leuk als Kim ermee bezig is geweest. Ze heeft gewerkt voor onder meer Nickelodeon, Thieme Meulenhoff en de Politie.

Naast het vaste team werken we met een groot netwerk van specialisten. Het voordeel voor jou is dat we voor iedere opdracht exact weten wie hier het beste bij kan helpen. Geen zoektocht voor jou voor de juiste persoon. En we betrekken de specialisten ook voor precies het aantal uur dat nodig is. Je betaalt dus nooit teveel.

Dit zijn wij, team Milkshake marketing

Hey creatief!

Ben jij een designer, campagne manager, fotograaf, copywriter, animator, SEO-specialist of ben je een ander soort creatief en wil je met ons samenwerken aan toffe projecten? Schrijf je dan in en we nemen contact met je op!